Bu Blogda Ara

1 Oca 2022

YENİ BİR YILA GİRERKEN...


 Her yeni dönem insanda mutluluk uyandırır. Ama her yeni dönem beraberinde yeni zorlukları da getirir. İnsan insana muhtaçtır Her bitiş yeni bir başlangıcı getirir, Ve her başlangıç eski bir bitişi noktalar. İkisinin de içi dopdoludur. Biri sırlar alemi gibi bilinmeyen bir diğeri kanıksanmış, yaşanmış anılar topluluğu Şimdi yeni gelen yılı , aylarını ve günlerini bilmek mümkün değil.

2021 yılına korona damgasını vurdu. İnsan insana yabancı kaldı. İnsanı insandan , dosttan, akrabadan uzaklaştırdı. İnsan insana muhtaç, insanın sohbetine, insanlığına... Oysa hastalıklar insanları birbirinden uzaklaştırdı

Yeni bir yılı karşılamaya hazırlanırken   önce bir köşeye umut koyalım. "Umutlarını ve hayallerini bırakarak bezginliğe kapılan insan artık yaşlanmıştır " diyor bir düşünür.

Hayatın içinden ne güzel özetlenmiş,

"Çocukken bacaklarımız en önde, beynimiz ve kalbimiz ardından koşardı.

Gençken kalbimiz en önde, beynimiz ve bacaklarımız ardından koşardı.

Yaşlandık... Her biri ayrı yöne koşuyor. ...

Barış içinde sağlıklı, huzurlu, mutlu bir yeni yılı özlüyoruz.

Makbule ABALI



22 yorum:

  1. Mutlu yıllar :) İçimizde hâlâ umut kırıntıları olduğuna göre bir yılı daha yaşlanmadan atlattık demektir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o umut kırıntıları keşke hiç tükenmese sevgili Handan. Sağlıkla, huzurla.

      Sil
  2. Güzel çiçekler, iyi yıllar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekler hayatı güzelleştiriyorlar. Ve hayat onların varlığıyla renkleniyor.
      Sağlıklı, mutlu yıllar,

      Sil
  3. Neşeli Sağlıklı Nice Huzur Dolu Mutlu Yıllar Dilerim. Esen Kalın Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes ve birkaç kişiden böyle güzel dilekler almak ne güzel.
      Aynı güzel dileklerle sevgilerimi iletiyor, esenlikler diliyorum.

      Sil
  4. "Yaşlandık... Her biri ayrı yöne koşuyor."
    Ben tam olarak buradayım işte. Hatta bir adım ötesinde. Artık hiçbiri koşmak istemiyor.
    Umarım 2022; düşündüğümüzden, hayal ettiğimizden, planlarını kurduğumuzdan çok daha güzel bir yıl olur. Amin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2021 biraz umutlarımızın perdelendiği bir yıl oldu .Adeta güneş tutulması gibiydi. Beden yorulsa da beyin yorulmasın yeter ki. Bacaklar bedeni taşıyamaz hale gelinceye kadar o yükü sürdürüyor.
      Hayal ettiğimiz güzel yıllara ulaşmak dilleği ile.

      Sil
  5. Umarım bu yıl güzel bir yıl olur. Gelen gideni aratmaz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal ettiğimiz gibi sağlıklı, huzurlu, mutlu bir yıl dileyerek
      Hastalıkların en aza indiği bir yıl olur.
      Sevgiyle.

      Sil
  6. Özlediğimiz yıllara kavuşmak dileğiyle mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yıllara mutlulukla, özlemle, umutla.
      Esenlikler dileyerek.

      Sil
  7. Merhabalar Öğretmenim.
    Yeni yılınızı kutlar; yeni yılın sağlık, huzur ve mutluluklar getirmesini dilerim. Her bir yenilik, yeni bir başlangıcı oluşturuyor. Bu başlangıçlar bizi umutlandırıyor ve sevindiriyor.
    2022 yılının barış, sağlık, huzur ve mutluluklar getirmesini bekliyoruz.
    Güzel ve anlamlı bir yeni yıl yazısıydı. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Recep Bey,
      Yorumunuza bu kadar geç cevap verdiğim için özür dilerim.
      Son iki yıl hep hastalıklarla geçti.Bu durum insanın çalışma temposunu düşürüyor.
      Yeni yılda sağlık ve mutluluk diliyorum.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
  8. Merhabalar.
    Sayın öğretmenim, ben bu yazınızı atlamışım. Fark ettiğim de döndüm. Uzun bir süredir sesiniz soluğunuz çıkmıyor. İnşAllah sağlık, sıhhat ve afiyettesinizdir.
    Size sağlıklı, hayırlı ve mutlu bir yıl dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Öğretmenim,
      Yorum yazma ve yanıtlamada ne kadar titiz olduğunuzu ve önemsediğinizi biliyorum. Maalesef bu yıl ben aynı özeni gösteremedim. Sağlığın ne kadar önemli ve değerli olduğunu bir kez daha anladık.Güzel günler diliyorum.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
  9. merhaba iyi misiniiiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Deeptone. Bu vefakarlığına, düşüncene çok teşekkür ederim. Uzun zaman yazamasam da varlığını hissettirirsin.
      Aylardır hastalıklarla mücadele ettim. Daha iyi sayılırım.
      Selamlarımı, iyi dileklerimi iletiyorum.

      Sil
    2. çok çok geçmiş olsun.

      Sil
    3. Ço teşekkür ederim.
      Sevgiyle.

      Sil
  10. 20 Mart 2022 tarihli yorumunuzu gördüm çok sevindim..yine yeniden MERHABA demek için uğradım en içten sevgi selamımla sağlık huzur dolu günler diliyorum çok kıymetli değerli paylaşımlarınızda birlikte olmak umudu sevinciyle sevgiyle esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE GÜZEL, İÇTEN BİR YORUM. Yorumlar karşılıklı iletişimi sağladığı için beni de çok mutlu eder. MERHABA'NIZA YÜREKTEN BİR MERHABA.
      Yazmak bana da kendimi iyi hissettiriyor. Keşke istediğim sıklıkta yazabilsem.
      Sevgilerimi, güzel dileklerimi iletiyorum.

      Sil