Bu Blogda Ara

19 May 2021

19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI


 



6 yorum:

  1. Hepimize mutlu bayramlar:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı güzel dilekle... Bayramlar hep gerektiği gibi kutlansın.

      Sil
  2. Kutlu olsun bayramımız hocam. Fotoğraflar herşeyi anlatıyor zaten. Yalnız ilk fotoğrafın kadrajı dar olduğundan bayrak sanki havada kendiliğinden asılı duruyor gibi olmuş. :) yanlarda bina falan gözükmediğinden nereye asılı anlaşılmıyor ama bu haliyle başlı başına bir kare olmuş. Teşekkürler paylaşımınıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize kutlu olsun bu güzel Bayram. Ağır bir zona geçirmiştim. Düşündüğüm gibi bir kutlama yazısı yazamadım.
      Böyle içten eleştirel yazıları ne çok severim bilseniz. Bayrak sitede iki blok arasına iple asılır her bayramda. Cep telefonuyla çektim. Haklısınız, daha geniş açıdan bakabilirdim. Belki fotoğrafı büyütürüm.
      Sevgilerimi iletiyorum.

      Sil
    2. Ah hocam, biz "eleştiri" kelimesini hep kötü manada biliriz ya, benim ki öyle değildi.. İnanılmaz büyülü bir hava vermiş bu şekliyle çekilmiş hali. İnanın sayfalarca yazılacak yazıdan daha anlamlı olmuş. Sevgiler, saygılar gönderiyorum.

      Sil
    3. Canım... diyerek başlama ihtiyacı duydum. Gerçekten çok sevinerek okudum. Dostun eleştirisi ne güzeldir, düşündürür, yönlendirir insanı.
      Bir kez blog çalışmalarına ara verdiğimde Momentos'un kısacık bir yazısını nasıl unuturum. "Hocam siz sadece birkaç şiir de yazsanız biz okuruz. Ama yazın." Nasıl da mutlu olmuştum.
      Eleştiri, eleştirenin kişiliğiyle anlam kazanır. Tanıdığım, çok değer verdiğim bir dosta nasıl kırılırım?
      Yürekten sevgilerimi iletiyorum.

      Sil