Bu Blogda Ara

22 Eki 2020

İMKANSIZI İSTEMEK...

Mutlu anlarda zaman dursa,
Kesintisiz an'lar olsa
Saatler çalışmasa, saniyeler akmasa,
Gölgesiz sevinçler olsa.
Acılar, tasalar itilse bir kenara,
Kin, öfke, nefret saklansa,
İnsan insana kıymasa.
Yaş'sız dönemler olsa bazen,
Güzel yıllar tekrar yaşanabilse.
Karlı, puslu kışlar ertelense
Dört mevsim bahar yaşansa.
Düşler uzun, upuzun olsa
Tan yeri ağarırken uyanılsa,
Günü uzatsak gün batımına kadar,
Olmazları olur kılabilsek...

Makbule ABALI


 

10 yorum:

  1. Elinize kaleminize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir toplu dilek. Çok teşekkür ederim.
      Sağlıkla, mutlulukla.

      Sil
  2. Merak ettim, bütün bunlar olsa yine de mutlu olur mu insan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok içten, güzel bir soru. Ben de bir an onu düşünmüştüm. İnsanoğlu doyumsuz biliyorsunuz. Mutluluk da, mutsuzluk da bulaşıcı ama geçici de. Keşke toplumlarda denge sağlayabilen, kendisiyle barışık, yaşama sevincini yitirmemiş iyi insanlar olabilse...
      Sağlıkla, mutlulukla.

      Sil
  3. Güzel günler de gelecek inşallah Makbule hanımcıgım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten dileğimizdir. Ben umudumu hiç yitirmiyorum ama zaman zaman hepimizde kırılma noktaları oluyor.
      Sevgiyle, dostça...

      Sil
  4. Ah dört mevsim bahar yaşansa... olmuyor, ama hayat herseye rağmen çok güzel... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya da bütün mevsimlerin içinde bahar gibi günler olsa. Ben de inanıyorum, hayat her şeye rağmen çok güzel. Güzellikleri yok etmesek, çirkinlikler eklemesek.
      Sevgiyle...

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Hepimiz çaba harcarsak olacak galiba Deep.
      Güzel günlere.

      Sil