Bu Blogda Ara

20 May 2020

İNSANOĞLU


Doğduğu günü hiç hatırlamaz insanoğlu,
Öleceği günü bilebilir mi?
Hayatın içinde bir olaylar zinciri
Türlü çeşitli
Yığılır üst üste yıllar
Yaş alır insanoğlu...
Sevgi, aşk, mutluluk
Acı gözyaşı, ağıt
Yılların içine dağılır...
Yaşamın baharı mutlu esintilerle geçer
Yaz anlaşılmaz, koşuşturmalar içinde
Ardından gelir sonbahar
Bir acı rüzgar eser, savurur her şeyi
Dört bir yana
Kış üşütür bedeni, yüreği, elleri
Buz keser dört bir taraf
İyilerle, iyiliklerle, güzel insanlarla
karşılaşmak ister insanoğlu 
Dünya sakinleşir, dinginleşir,
Huzur bulur o zaman...

Makbule ABALI

4 yorum:

  1. Umarım hep güzel insanlar çıkar karşınıza...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adınızı görünce mutlu oldum. Biz bir zamanlar karşılıklı ne güzel yorumlar yapardık birbirimize. Benim hastalıklarım girdi araya, blogdan koptum. Sonra İnstagrama başladım, daha pratik geldi. Tekrar bloğa döndüğümde sanki eskilerden kimse kalmamıştı. Blog benim ilk göz ağrım.
      Sevgiyle.

      Sil
  2. ÇOK GÜZEL YAZMIŞSINIZ. İNSANIN İÇİNDEN GEÇENLERİ YANSITIYOR DİREK. SEVGİYLE KALIN.İYİ BAYRAMLAR...

    YanıtlaSil
  3. ayy herkesin kışı huzurlu olsun o zamaaan :)

    YanıtlaSil