Bu Blogda Ara

14 Ara 2020

TÜRKAN SAYLAN'I ANMAK...




 


8 yorum:

  1. Türkan kitabını okumuştum. Hayran olmamak elde değil Türkan Saylan a. Cüzzam hastalığını tedavi etmiş, kız çocukları eğitim alsın diye uğraşmış. Bunları yaparken de özel hayatından çok fedakarlık yapmış.emegi çok, nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi hayatını hiçe sayarak fedakarca hekimliğini ve eğitim alanındaki çalışmalarını sürdürmüş. Kanser hastasıyken bile çalışmalarına devam ediyormuş. Minnetle, saygıyla anıyoruz.
      Sevgiyle.

      Sil
  2. Merhabalar.
    Prof.Dr. Türkan SAYLAN'ı rahmetle, sevgiyle, saygıyla ve minnetle anıyorum. İnsan haklarına ve hukuka saygılı, demokrasiye inanan iyi ve dürüst insanlarla birlikte yaşamak hepimizin arzusudur. Bu saydığımız değerler, olmazsa olmazlarımızdır. Herkes bu değerlerden bahseder; ama bir çoğumuz bu değerleri bir türlü hayata geçirmezler. Neden? İşlerine gelmediği için. İşte, ben de bu dünyadan pılımı pırtımı toplayıp bir gün gidersem; bu değerlere saygısı olmayan ve bu değerleri yaşama geçirmeyen insanların yüzünden giderim.
    Selam ve saygılarımla.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Düşüncelerinize içtenlikle katılıyorum. Türkan Saylan bütün hayatı süresince vatandaşlık ve insanlık görevlerini en mükemmel şekilde gerçekleştirmiş bir hekim.
      Pek çoğumuzun toplumla ilgili kaygıları, endişeleri var. Gelecek umudumuz daha iyi bir gençlikte.
      Selam ve saygılar.

      Sil
  3. Güzel insan. Nurlar içinde yatsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygıyla, rahmetle anıyoruz. Çok güzel işler başardı.

      Sil
  4. Unutmayacak ve unutturmayacağız. Şimdiden size sağlıklı ve huzurlu bir yıl dilerim. Sevgiler 💞

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel, sizin gibi gençler var. Gecikmiş bir cevap ama yeni gördüm, cevapsız bırakmak istemedim.
    Sevgilerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil