Bu Blogda Ara

14 Mar 2021

BEKLENEN BAHAR...


Bir yıl dört mevsime bölündü önce,

Dört mevsim on iki ayı  barındırdı içinde

Baharı beklediler hep soğukların, yağmurların ardından

Kuşlar dört bir yanda uçuşurken,

Ağaçlar gönenip yeşillere bürünürken 

Bahar geldi sessizce

Nereden girdi habersizce,

Yağmurlu bir günde sezdirmeden,

Bazen karın ardına gizlenerek,

Çuha çiçekleri, nergisler, siklamenler, arpa zambakları...

Hangi günde açtılar?

Sessizce, usulca, yavaşça

Kasımpatılar soldu önce. sonra diğerleri

Bahara hazırlık yaptı kır çiçekleri,

Papatyalar, menekşeler

Yağmur suyunu görünce canlandı hepsi

Çiçeklere toprak eklendi,

İnsanlara korona aşısı yapıldı.

Çiçekler tomurcuk verirken,

İnsanları kaybettik birer ikişer,

Baharın ardından, yazı bekleyemeden...

Makbule ABALI



TÜM TIP DOKTORLARIMIZ VE TIP ÇALIŞANLARIMIZIN 14 MART TIP BAYRAMINI daha iyi koşullarda kutlayabilmeyi diliyoruz.


12 yorum:

  1. Bu bahar tüm güzellikleri getirsin umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharı nasıl da özledik. Doğanın yeniden canlanışı insanlar için de yeniden can bulma olsun.
      Sevgiyle.

      Sil
  2. Tam bir bahar şiiri, fotoğraflarda bir o kadar güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar en sevdiğim ve en çok özlem duyduğum mevsim.
      Fotoğraflardaki çiçekler balkonumuzda yetişiyor. Eşim de ben de çiçekleri çok seviyoruz. Yorumunuza teşekkürler.

      Sil
  3. Kaleminize sağlık:-) Mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir yazmayı da düz yazı kadar seviyorum. Yorumunuza çok teşekkür ederim.
      Sağlıklı, mutlu, huzurlu günler diliyorum.

      Sil
  4. Selam arkadaşım, kısmet bu günmüş buraya uğramak. Eski dostları görmek çok hoşuma gitti.
    Yine güzel bir şiir ile karşılaştım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamın Kıyısında çok sevdiğim bloglardan biriydi. Geç bulup çabuk kaybettiklerimden. Şimdi görünce nasıl da mutlu oldum.
      Daha nice baharları sağlık, huzur ve mutlulukla karşılamak dileği ile.
      Sevgiyle, dostça.

      Sil
  5. evden migros dışında hiç çıkmadığım için göremiyom baharı ama yine de insana heyecan veriyoooo :)

    YanıtlaSil
  6. Belki de evdeki filmler, diziler, kitaplar, yiyecekler baharı uzak kılıyordur, akla getirmiyordur.
    Güneyde bahar kokusuyla, rengiyle, görüntüsüyle gelir. Özletir.

    YanıtlaSil
  7. Sizin bütün yazılarınızı kısa ve net olduğu için çok seviyorum.Baharı beklerken çok şeyler umut ediyoruz ama bakalım artık. Korona iyice arttı, ben de evde karantinadayım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de bir bakıma kendimizi karantinaya aldın. Dışarı çıkmaya çekiniyoruz. İhtiyaçlarımızı markete sipariş veriyoruz.
      İlk cümlenize içten teşekkürler. Eskiden sadece blogda yazıyordum. Birkaç yıldır İnstagramda da yazıyorum. Orası fotoğraf ağırlıklı. Daha kısa yazıları fotoğrafla buluşturuyorum. Blog ilk göz ağrım. Bazen aynı yazıları kullanıyorum.
      Sevgilerimi iletiyorum.

      Sil